Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 18 april 2011

Som man säger...

...borta bra,men helväck bäst. Näe då,men nu är jag iaf hemma. Kom hem igår,men inte orkade jag skriva nåt då inte. Hur trött som hellst visade de sej att jag va. Listade ut de när jag sov till 13.30 idag. Så idag har jag fikat hos en vän,käkat pannkaka hemma till middag & legat i sängen resten av tiden. Försöker tagga upp för de 2 jobbnätterna som kommer,men jag känner mej väldigt slö idag. Skulle behöva städa en smula på mitt rum,men jag måste nog införskaffa nå mer att ha kläderna i,mina garderober kräks ut kläder i uppsjö. Tvätta skulle jag oxå behöva göra. Men jag vet inte när jag ska hinna med de den här veckan.. Jobbar 2 nätter nu,kliver av på onsdagmorron. Då ska jag till Björkå för att träffa lilla hjärtat mitt som jag inte träffat på hur länge som hellst,byta till sommarsulor på bilen & käka lasagne där. Torsdag kommer lilleman till mej på morronen & då åker vi till Graninge för att träffa mormor & morfar. Sen vet jag inte om jag jobbar nå mer den här veckan. Så nångång i helgen ska jag försöka klämma in tvättstugan bland allt påskgodis & gula/rosa/blå/gröna fjädrar. Bli nog bra tillslut de här oxå... Är äckligt less på blåsten iaf,den gör så de värker i mina leder & håret står åt alla håll. Men iaf "Semestern" ha varit väldigt skön,har kunnat ladda batterierna lite iaf. De hände massa grejer där oxå som kanske inte va så trevliga,men jag överlevde med lite blåmärken & värkande bröstkorg. Vuxna karlar ska inte bete sej som småbarn & jag ska väl sluta med min ironiska läggning när man inte känner folk man pratar med. Kan lätt bli bråk & tjaffs då...vilket de blev. Men ironi är min vardag & alla uppskattar väl inte de när man är onykter. Men över lag så va de hur kul som hellst. Så jag längtar tillbaka dit redan. Synd bara att de inte blev nå mycket skoterkörning. Men de gör inte så mycket,komma hemifrån va bara skönt de liksom. Näe nu ska jag in i duschen & sen göra mej klar för jobbnatt 1 av 2. Saknar lillhjärtat mitt nu så de gör ont. Vissa dagar ligger han som Bortskänkes på Blocket,men överlag så är han de goaste som finns. Mitt hårda iskalla hjärta smälter varje gång han springer emot mej med öppna armar & slänger sej in i min famn....Älskar dej nu,imorron & för evigt mitt lilla hjärta.
Ler jag,så är det dej jag tänker på.

Mer skithus poesi..


ses

Inga kommentarer: