Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 8 april 2011

Smärta!!

Ryggskott igen!!! Hur gör jag egentligen?? Böjde mej ner för att ta på stödstrumpor på en brukare igår,Knnnaaak & jag förvandlas till Lisa 90 på några sekunder. Bli så less så de finns inte. Skulle ha jobbat 2 nätter nu,men bli osäker på om jag kommer klara av de.... Stesoliden jag tog igårkväll tog bort den värsta smärtan under natten,men nu är den tillbaka med full kraft. Kan inte ta en sån idag,stesolid alltså,har mitt lille hjärta här. Då vill jag ju inte ligga i nån slags dimma & svammla på. Så vi har bakat bullar,smärtsamt men de bli nog gott. -Mamma,vet du va jag sa till en fröken på skolan??? -Näe berätta... -Ta & titta dej i spegeln,du ser gammal ut... stort asgarv. -Men hörredu,få man säga så?? -JAAAA,men de gör du oxå!!! Ibland undrar jag vad jag har för monster till son....man säger ju inte så. Har förresten fått svar på Proverna vi tog på honom. Han gick igenom utan anmärkning. Proverna såg så pass bra ut att vi inte behövde ta några nya nu. Men skulle han börja frysa & gå ner i vikt å sånna saker så skulle vi in igen. Så de kändes bra iaf. Nu slipper man tänka på de,en sak till att stryka från listan. Nu ska jag grädda bullarna & sen linka ner på stan med lilleman en sväng. ses

Inga kommentarer: