Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 27 april 2011

En liten Lapp..

Hej ägaren till Sul ***. Du/Ni måste innan den 29/4 flytta på bilen. De kommer ske några förändringar några dagar & vi ber er ta hänsyn till dessa förändringar. Mvh *******

Dessa bokstäver satt fast på en lapp som va instucken under vindrutetorkarna på min bil. Trodde ju att jag fått böter,så jag stegade fram lagom arg till bilen för att sen bli nästan lite mer arg. Varför ska jag måsta flytta på mej?? Jag bor ju här,detta är mitt hem & ni kan inte neka mej att ställa bilen här. Jag tänker inte ställa min bil flera Meter bort så jag inte har uppsikt över den. För i Sollefteå kan ingen skilja från Ditt & Mitt,här är tydligen bensinen i MIN bil även DIN helt plötsligt,eller dessa 3 Blå Extraljus passar bättre på MIN bil än på DIN.

Nu vet ju jag att detta inte är MIN parkeringsplats,de är en allmän parkering eftersom jag inte har en egen parkering/garageplats,men jag har tillstånd att stå där av de vi hyr av.

För jag skiter fullständigt i att Daniel Craig & hans livvakter,Nån känd ressigör & halva Hollywood kommer hit några dagar. De är min parkeringsplats & jag tänker inte flytta mej för att de ska stå bussar här. Jag blir vrång & kommer drabbas av 3-års trots.

Idag tvättar jag för fulla muggar eller i detta fallet fulla tvättmaskiner. Har hunnit med 4 st & har säkert 4 kvar. Men tillskillnad mot hon jag bor med så sorterar jag min tvätt i 30,40,60 grader,vit,kulör & skitsamma-vad-som-händer-med-dessa-plagg. Måste köpa mer sköljmedel bara,är sköljmedelsmissbrukare.

Imorron är de jobb som gäller 7-16,Fredag & Lördag är de natten som gäller. Fredag ska jag även hinna med att klämma in ett besök hos läkaren,äntligen ska jag få träffa han är ju bara några månader sen jag egentligen skulle dit. Ska begära att få Bricanyl igen, för nu är halsen igentäppt fast jag slutat röka. Pollenallergi & förskylning kan ju ta knäcken på vem som hellst egentligen. Ses

Inga kommentarer: