Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 21 april 2011

H****TE

Skulle inte ha Blonderat mitt hår igen!!! Glömde bort tiden helt & satt med datorn istället. Vilket resulterade i att när jag tvättat ur färgen & torkat de med handduken så såg mitt hår ut som Sockervadd...Blev lite förvånad men drog fingrarna igenom som jag alltid gör,trodde att jag drabbats av nån sjukdom när jag tittade på händerna,dom va täckt av HÅR. En aningens panik utbröt i badrummet när jag kunde dra stora tussar ur mitt hår. Läste på förpackningen & då förstog jag ju varför mitt hår lossnat...de skulle inte sitta i så länge som de gjort. Så mitt hår är väldigt skört just nu & väldigt förstört. Men jag få ju skylla mej själv,men jag sörjer faktiskt. Är de nån som vet vad man kan göra åt saken??? Stoppar man en strut i Arslet på mej så ser jag ju ut som en sockervadd. Mitt stackars stackars hår.

ses

Inga kommentarer: