Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 5 april 2011

Justerad

Nu är jag Justerad oxå..De gå bättre å bättre för var dag som går känns de som. Är de inte en sak som ska hända så är de nåt annat som händer. Klev ut ur duschen helt fredligt & innan jag visste ordet av så klammrar jag mej fast i handfatet med armarna & benen är i spagat. Kan inte med ord beskriva hur ont de gjorde både här & DÄR. Jag är vig,de har jag alltid varit,men då ha jag ju varit beredd på att gå ner i spagat eller upp i brygga eller lägga benen bakom nacken....När de händer utan att man är beredd,ja då är man inte lika vig känner jag. Men man kan ju säga som så,de är tur att jag är tjej iaf....för er som inte fattar så tänker jag inte förklara heller,de är inte en sån Blogg de här. Nu ligger jag på sängen med smärta i både baklår & framlår i BÅDA benen dessutom. Kanske inte heter baklår & framlår...hade ju inte så bra betyg i varken Biologi eller kroppslära. Ja man är ju lite klantig ibland. Så om nån tycker jag går lite konstigt imorron eller idag,så finns de en förklaring....Jag har inte skitit Hårt iaf. ses

1 kommentar:

Ann holm sa...

Hej Lisa...snygg stil du fixat...Jobbar du inget mer innan sommar semesten...Saknar dig..Hoppas du har det bra. Kram Ann