Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 11 april 2011

hohojaaa

Nu är jag här igen,dagarna räcker inte till för bloggande & sånna saker. Tiden har en förmåga att springa iväg även fast man kanske vill stanna den. För jag vill att den ska stanna lite,jag hinner inte med mej själv som de är nu. Att man kan vara så upptagen av att inte göra nånting alls,de är konstigt de. Förstår inte hur de kan gå till när/om jag får ett fast jobb nångång, hur ska tiden räcka till då egentligen?? Nu sover man bort halva dagen & sen drönar man bort resten av Em,om man inte ska jobba natt,då sover man bort hela dagen. Vilket underbart liv jag har egentligen. Skulle nog ha bli katt i mitt andra liv,eller sengångare. Men annars mår jag bra,kanske inte fått ordning på mitt liv,men vad vore livet utan lite kaos & oreda egentligen..?!? Igår va jag i Björkå hela dagen. Tittade på Lilleman som cyklade,stegrade & sladdade. Mitt hjärta va mer utanför kroppen än innanför där de ska sitta. Men de är ju inte första & inte den sista Vurpa han kommer göra. Han kommer slå sej gul & blå både en & 3 gånger....& jag kommer inte kunna skydda honom mot de,men jag ska göra mitt bästa. Ska uppfinna en STOOOR uppblåsbar Bubbla eller ballong & stoppa in han där så de inte händer nåt,så få han leva i en skyddad bubbla resten av sitt liv. Bra där. Bilen har bråkat lite med mej oxå. Pratade med en kille idag & han sa nåt om nån ventil i bränsletanken som stryper bränsletillförseln vid en krock....den brukar kunna krångla på de flesta Fordbilar. Men vad jag vet har jag inte krockat!! Vilket betyder att jag kanske har en ventil som tror att jag har krockat. Ett Gupp & Ventilen skriker i fallsett OOhhhh my guuud nu har vi krockat,så då stryper jag bränsletillförseln Hur ska jag då kunna förklara för min helt galna ventil att vi fortfarande står på parkeringen & att vi inte alls ha krockat. Fick ju inte ens igång bilen. Saker & ting ska funka,inte jävlas hela tiden. Så nu undrar jag hur många Kr som kommer gå åt för att byta ut denna galna ventil till en som förhoppningsvis inte är lika galen. Näe ska kanske sova en sväng eller iaf vila lite innan de är dax att göra rätt för sej... eller iaf få in några kr så jag har råd med psykologhjälp till den där ventilen...eller till & med ha råd att byta ut den. ses

Inga kommentarer: