Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 2 april 2011

2 dagar

Nu har jag varit 2 dagar i Ö-vik på Rabalder. Gullaligen va kul de va. Lite ringrostig va jag allt,men de mesta man lärt sej under praktiken kom tillbaka under Torsdagen. Fredagen va jag själv,lite nervöst va de allt. Men jag tänkte att de här kommer gå bra de... Tjenare,de första som händer är att Datorn låser sej & jag har kunden framför mej. Något stressande vill jag lova. Men efter att ha ringt ett samtal,så va jag Back on Track igen. Sen förflöt dagen ganska lugnt, lite kunder för de dåliga vädret tyvärr. Men de va så kul att vara där ,få göra nåt annat än att vårda & städa för en stund. Hoppas på flera jobbdagar där faktiskt. Hämtade lilleman hos farmor & farfar efter jag kom från jobbet. Hann inte mer än ut till bilen så började tårarna rinna på honom & han ville hem till pappa. Men innan vi va uppe på Konsum hade de gått över & han pratade glatt om kalaset han ska till på Söndag. Myste ner oss i soffan framför IceAge & käkade lite ostbollar innan de vart kväll riktigt för lilleman. Sen ha han sovit hela natten i sängen utan att vakna eller nåt sånt. 06.06: -God morgon älskade mamma.. -Lägg dej å sov!!! -Kan inte,min pappa ska bygga en lådbil till mej i sommar... Rart med morronpigga barn ibland. Nu ska vi göra oss klar för att åka till Graninge. Ska fiska med min bror,mamma & pappa & såklart lilleman då. Få se om man få upp nån mört så vi har nån middag annars få de bli korv. Så till min "Stalker" Jag vet inte vem du är,vad ditt syfte är eller varför du överhuvudtaget bryr dej i vad jag gör. Men de vore ju trevligt om du förklarar dej. Varför är du ute efter att såra & förstöra för?? Men men,ja,du vet ju allt om mej så.... ses

Inga kommentarer: