Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 3 maj 2011

Arg

Visst är de lite jobbigt att vakna på morronen & redan då känna sej Arg?? Utan att nån gjort något,sagt något eller ens träffat någon. Idag är en sån dag iaf... Brukar ha sånna dagar när man ska passa sej för vad man säger eller gör mot mej. Dessutom verkar de bli EN SÅN DAG,ni vet en dag när allt går käpp rätt åt helvete. Skulle gå på Toa, sätter ner fötterna på golvet såklart sparkar jag ut vattenglaset, snubblar på tröskeln & dökar armbågen rätt i handtaget på garderoben. De är väl sånna här dagar man bara vill dra täcket över sej & skita i att stiga upp.
Igår hämtade jag ut min Mobil,idag ska jag lämna in den IGEN. Lämnade in den för att den inte tog emot laddning,fick tillbaka den med en fin lapp på hur man skulle dra ur laddaren ur mobilen & så hade dom uppdaterat den(nu är inget som de ska igen) lägger den på laddning & upptäcker 2 timmar senare att den inte alls laddar längre. Jag blir så ARG. Ger mej faan på att dom bara uppdaterat de & sen skitit i resten. Men idag ringer jag TELIA & skäller,för de är en SÅN dag idag. Lämnar man in något som är trasigt så vill man ju iaf ha tillbaka den saken hel. Men de måste dom väl ha missuppfattat när jag lämnade in den. -Mobilen tar inte emot laddning!!! - Okej,då UPPDATERAR vi den. Hur tänkte ni där??? De är väl stor skillnad mellan Uppdatera & Lagning?!? Inte har jag väl råd att sitta & kuska mellan Ö-vik Sollefteå hur många gånger som hellst heller. Skulle haft kvar min gamla mobil,den som bara kunde skicka sms & ringa på,inget annat. För den här X10 mini Pro har bara jävlats sen jag köpte den.

Nu ska jag se om jag får upp Blodsockret lite,duscha & sen tröst Shoppa ett par strumpor eller 2. ses

Inga kommentarer: