Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 24 maj 2011

Här ligger jag å försöker sova,går ju som si så där de. Visserligen kanske de skulle gå bättre om jag stängde datorn,stoppade i öronpropparna å tog på mej sovmasken. Få försöka med de om en liten stund.
Idag har de inte hänt nåt av värde faktiskt. Druckit kaffe både hemma å borta,ätit en näve ostkrokar å promenixat en timme typ med Emma. Träffade på pappa på en parkering så vi slängde lite käft som vanligt. Sen hem för att hänga upp tvätten som va i maskin,ja precis jag tvättar igen. Nu tror ni kanske att jag är världens skitmoster men de är jag inte,jag är varken Moster eller Faster!! Jag gillar helt enkelt rentvättade kläder som luktar Äppelblom. Kanske hinner jag med en till tur till tvättstugan innan helgen är över.
Käkat Couscous med tomat å gurka till middag,så nu är jag hungrig...tror jag,eller så kan de vara magkatarren som spelar mej ett spratt. De visar sej imorron skulle jag tro.
På tal om Imorron,så vet jag inte vad som händer då heller. Helt plötsligt har jag inge jobb inplanerat förrän på Fredag,man känner sej väldigt behövd just nu. Helt bortglömd faktiskt.

Måste ju bara dra en liten ERIK så här på nattkröken. Detta utspelade sej på väg till Ö-vik i Lördags när han skulle impa lite på Alex. Jag har lärt Erik den där Rolandz låten Jajamän.
Så han skulle sjunga den för Alex.
-Jajamän,titta vad jag hitta på scenen,jajamän trosor i en spets modell,jajamän en sån som smiter åt under grenen,jajamän Farfars har spelat ikväll.
Här uppstår en liten förvirring bland övriga passagerare. Vadå Farfars??!!?
För Er som inte vet,så heter Eriks Farfar Roland.... Han är som fyndig min son.

Gonatt.
ses

Inga kommentarer: