Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 27 maj 2011

Bloggtorka

Just nu är de Bloggtorka som gäller här. Har inget att skriva om känns de som. Endra är jag förskyld,deppad,uppskruvad eller varit med Erik.
Men jag fick min Lön idag iaf.... En stor sten flög sin kos från mina axlar faktiskt. Så här bra lön har jag inte fått på flera år,eller iaf sen förra sommarn. Här ska shoppas eller iaf betala Bilskattehelvetet som dom tydligen höjt för att jag flyttat till stan. Då ökar tydligen stöldrisken?!? jag har bott i stan sen i Feb & än har ingen stulit min bil. De kostar att ligga på topp.
Nu ska jag göra mej klar för en natt på jobbet. Sen när jag kommer hem imorronbitti ska jag hetssova fram till halv 12,göra mej klar för en dag i en Ford Galaxie som ska köras av mej. På kvällen ska de grillas med Goa människor & sen ragga runt tillsammans med massa andra raggare. Hoppas bara på att de inte regnar hela dagen imorron faktiskt. Lite uppehåll har inte skadat.

ses

Inga kommentarer: