Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 31 maj 2011

Men tro ni verkligen de??

Ibland blir jag lite full i skratt & även lite förbannad oxå på nåt vis,på vissa människor & deras vilda ideér.
Jag bor som sagt med en tjej...Vi har ett ohälsosamt eller vad man ska kalla de förhållande till varandra på de sätt att vi känner till varandras fel,brister & allt. Inga hemligheter för varandra,vi delar på hushållssysslorna(mest emma som gör dom kom jag på), vi hjälper varandra när vi behöver hjälp,råd eller bara en tröstande kram. Som ett förhållande alltså,allt utom 6.
Bara för att man bor med en tjej betyder de INTE:
1) Att vi har 6 med varandra.
2) Att vi behöver ha med oss en kille hem för att få oss,Citat:"på andra tankar".
3)Att vi har kuddkrig i Pyjamaserna...eller naken.
4)Att vi bara skvallrar med varandra..
5)Att vi behöver en Handy Man som skruvar upp saker,byter lampor & fixa andra "mansgörarsaker". Jag ringer min bror istället,eller gör själv.
6)Vi har fulla Byrålådan med Leksaker.
7)Att de hänger stringtrosor & raffsätt över allt.

Vi gör så Här:
1)Vi har 6 med andra.
2)Vi tar alltid med oss minst 3 killar hem..Vi behöver ju komma på andra tankar.
3)Vi gillar hårda tag,så vi har Cementsäckar.
4)Vi skvallrar ännu mer än vad ni tror.
5)Vi har inget som behöver lagas,eftersom vi ligger på madrasser,har levande ljus & eftersom vi är så fattig så behöver vi inget annat än varandra.
6)Vi har inte bara en Byrålåda,vi har en hel koffert full.
7)Vi har inga underkläder på oss alls,aldrig någonsin.

Men seriöst,har ni inge mer att prata om eller?? För de lustiga är ju att inget stämmer,men man har ingen chans till att försvara sej. Vilket är tråkigt.

ses

1 kommentar:

Ann sa...

Ja du Lisa.. en del har bara för mycket tid över...för att analysera andras liv..Men ditt inlägg var härligt..Ha det bra Ann