Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 21 maj 2011

Paradisbadet

Idag va alltså dagen F,F som i Förnedringsdagen. Eller om man ska lyssna på Erik så va vi på Paradisbadet. De va en förväntasfull pojke som vi hämtade vid 9.30 ,han hade varit vaken en 5.15 i dag. Sen hade han tydligen tjatat på Tommy så hemskt om vart vi va någonstans & när vi skulle komma så Tommy drabbades av Migrän & låg i soffan som en migrändålig karl.
Sen begav vi oss i väg på Förnedringshuset. Mycket folk,massa barn & dessutom hade 90% av alla barn likadana Badpuffar som Erik. Förvirringen blev ibland stor när de va massa ungar som såg ungefär likadana ut. Men vi fick med oss rätt unge hem.
Efter några timmar i badet,fått femtitolv kallsupar & fått 2 nya blåmärken-på varsitt pekfinger,hur jag nu lyckades med det?!? Så va jag less eller jag tror alla andra va rätt nöjda oxå. Då åkte vi på Max för att käka frukost..ja,jag gjorde de iaf. Erik somnade innan vi lämnat E4.an iaf. Han va helt slut,fick knappt liv i honom när han skulle kliva av hos sin pappa.
Så jag misstänker att han haft en kul dag iaf,de har jag oxå haft faktiskt.
Nu ligger jag i soffan & tar igen mej. Är chaffis åt brorsan & hans Hanna...så jag kör passat ikväll. Hela Lgh för mej själv fick jag oxå helt plötsligt. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra för nåt nu när jag bara väntar på att brorsan ska hem.

Jaja,de visar sej nog. Rätt skönt att bara sitta i soffan & se på precis vad jag vill.

ses

Inga kommentarer: