Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 3 maj 2011

Jobb

Tröstshoppade inga strumpor,de Blev Trosor istället,i spets,3 par. Blev även Ansiktskräm & rakhyvelshuvuden(fuck va dyrt bara för att hålla sej hårfri). Vi va även in på MM-butiken,säger som alla andra...Ö&B. Där köpte jag Tandkräm. Klädax hann vi oxå med,men där hittade jag inget,inget som fick följa med hem iaf. Va in på Expert & där kunde vi konstatera att de va MOBILEN de va fel på,inte laddaren. Men han där bakom kassan micklade lite med batteriet & då funkade det. Så jag få väl mickla lite med de varje gång jag ska ladda den nu då. Men vi räknade ut att de blir dyrare att lämna in den i stan iaf,bättre att åka till Ö-vik för att lämna den personligen. Sen efter denna shoppingsväng va man hungrig så då käkade vi på nå Thai-resturang. Helt kär i deras Vårrullar. Mumsade i mej 3 st med ris & gröna oliver. Sötsursås är ingen hit för mej iaf,inte gott på nåt ställe. Så därför ska jag försöka få dom att ta hem Gräddfil,jag menar de Cream Fraiche men de är lättare att stava till Gräddfil.
Väl hemma så ringde dom från G-byn & frågade om jag kunde jobba, men naturligtvis ville jag de. Trots dåligdag så behöver jag pengarna. Men de är ju de här med att sova på beställning,gick ju inte nå vidare så jag misstänker att kollegan kommer få de jobbigt med att hålla mej vaken i natt.
Så nu väntar jag bara på att klockan ska bli så jag kan åka iväg på jobbet, få väl handla nåt att äta oxå,är inte hungrig nu.

ses

Inga kommentarer: