Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 2 maj 2011

Förvånad

Men tro ni jag vart nå förvånad när jag gick till Läkaren i Fredags då. De visade sej att jag dragit på mej lunginflamation. Jag gick ju dit för att få svar på mina Prover som jag tog i November förra året. Har tagit lite tid att få svaren som ni märker. Har B12 brist & astman är förvärrad fick jag reda på. Så lyssnade han på hjärtat & lungorna,de va då han upptäckte att jag hade Lunginflamation. Jag har ju inte känt av den eller känt mej dålig på någe vis. Har jobbat på som förut,men blivit lite förvånad över att minsta lilla ansträngning har gjort att jag flåsar värre än en lungsjuk flodhäst. Då ha man ju blivit lite arg på sej själv för att man inte tagit tag i träningen som man skulle ha gjort. Men nu va de ju inte dålig kondis som gjorde de utan lunginflamationen. Så tokigt de kan bli.
Så helgen har varit lugn & stillsam.
Idag ska jag till Ö-vik med lilleman. Jag ska hämta min mobil som jag lämnade in för ett tag sej & så ska vi köpa skor till Erik. Hans fötter har visst växt till sej lite igen. Skulle ha åkt själv,men igår när jag va i Björkå på en liten visit så sa han att de trängde i skorna & då bestämde jag att han kunde ju följa med mej till Ö-vik för att kolla om han hittar några andra skor han vill ha. Han börjar ju bli så kräsen av sej nu,så han vill ju välja sina egna kläder/skor. Inte duger mammas smak längre. Så nu ska jag göra mej klar för att fara. Måste tanka & köpa snus oxå.
ses

1 kommentar:

Ann holm sa...

Tjenare...ja se där dit har orket farit...Ha det bra o krya på dig...Kram Ann