Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 20 maj 2011

God morron

Här ligger jag i sängen & ser inbjudande ut...eller snarare motbjudande faktiskt. Jag har sovit med sminket på,har ett sår på högra kindbenet strax under ögat & min mage har svullit upp i ett försök till att lura mej att jag är gravid...hur nu de skulle gått till.
Såret vaknade jag upp med i gårmorse,vet inte vad jag gjort,men de gör ont. Inte första gången jag gör sånna saker faktiskt. Jag har på en av mina kinder ett ärr,efter ett möte med en skogstokig karl i en gränd....jag spöa han!! eller okej,ska jag va ärlig så va de en galen hårnål som skadade mej när jag låg & sov. Helt utan förvarning hoppade han på mej & rev mej på kinden & de ärret är fortfarande kvar, jag drar historien att jag slogs med en karl bara för att verka lite cool. För vem vill egentligen erkänna att de va en hårnål som gick till attack under natten??

Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Samma sak som igår,fast utan tvättstugan då kanske & räknar man då bort tvättstugan så gjorde jag Ingenting. Städade mitt rum,som inte blivit städat på flera månader,bäddade rent i sängen som faktiskt blir gjort lite titt som tätt & fixade middagen igår. Så nu kan man faktiskt gå här inne utan att snubbla på kläder & IKEA-påsar med kläder & skor i. Dessutom luktar mina sängkläder Äppelblom. Så nu har jag en ny raggningsreplik till krogen...(när jag nu ska dit nästa gång vet jag inte) -Vill du följa med hem & lukta på mina sängkläder??? Misstänker att jag få gå hem själv faktiskt.
Men imorron vet jag vad jag ska göra iaf,då ska jag förnedra mej på Paradisbadet tillsamans med Lilleman,Per & Alex... Lilleman tyckte de va konstigt att den tjejen hette Alex iaf. -Vet du mamma,de va en tjej här som hette ett Pojknamn.. Ja,dom är så söta dom små liven.


Näe,man kanske ska ta & stiga upp innan ryggen tar knäcken på en..

ses

Inga kommentarer: