Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 17 maj 2011

Någon fler...

Är de någon fler än jag som inte kunnat logga in här?? Ja,alltså inte på min blogg,men på sin egen. För de är just därför de inte har blivit nå inlägg här på Ca en vecka. Har iofs inte så mycket att skriva om heller. Dagarna rullar på vare sej jag vill eller inte.
Har jobbat lite,både på G-byn & på Rabalder. Funkade bra på Rabalder,men vid stängning måste jag fått nå hjärnsläpp & lämnat Gatuprataren ute & där har den stått hela helgen. Pinsamt värre.
På Lördagkväll va jag på dans i Forsmo. Hade så kul så kul. Men har upptäckt att min lgh är väldigt lyhörd. Min Granne uppanpå mej kräktes från 2 till 12 dagen efter ungefär... han hade druckit några öl för mycket. Nu vet jag ju inte om de va grannen eller en kompis till grannen, men skitsamma kräktes gjorde han & jag låg i sängen & kände mej ganska äcklad.
På Söndag hann jag aldrig känna mej bakis iaf,jag vaknade nämligen 15 på em. Men de blir väl så när man sovit 8 timmar på 2 dygn ungefär.
Igår va jag & lilleman hos mamma & pappa. Så han kom vid halv 7 i går morse. Så då blev de åter igen bara 4 timmars sömn,för vaknar man 15 är man inte så trött vid 22 på kvällen. De är bara att inse,jag har en rubbad dygnsrytm,en helt sjukt rubbad dygnsrytm just nu.
Så jag hade räknat med en tidig kväll igår,Tjenare, Johnny Depp va ju på Tv.n....Mumma. Tvingade mej att titta på Filmen..sen när den va slut hade jag blivit övertrött & klockan blev åter igen över 2 innan jag somnade.
Väcktes halv 6 i morse av telen. Erik är sjuk & nu sitter jag i Björkå med en hostig lilleman. Imorron få han komma till mej. Nu är de slut med bortklemandet av detta lilla liv!! Helt onödiga bensinpengar går de åt bara för att han inte vill va i Lgh. Han kan lika gärna sitta hos mej & titta på film anser jag.
Jaja,frukosten är intagen iaf. 2 dagar i rad nu har jag ätit frukost innan 7... de händer inte ofta kan jag lova.

ses

Inga kommentarer: