Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 10 maj 2011

Mera hål

Idag gjorde jag en väldigt rolig upptäckt. Jag drog på mej mina jeans,vilket gick fasligt lätt den här gången. Tänkte väl mest på att dom egentligen borde tvättas för att få en bra passform igen,men sen när jag drog åt bältet fick jag mina farhågor besannade...hålen räckte inte till,utan jag måste göra nya,för annars åker byxerna av. Hur de har gått till vet jag inte,men jag bryr mej föga!! Känns ju hur bra som hellst faktiskt. Men de är mest magen som försvunnit & helt plötsligt har jag en midja,den har jag inte sett på länge. Men nu är de ju bara att köra vidare på de här då. Men jag börjar imorron,idag har brorsan varit här en sväng. Vi käkade kycklingsallad nyttigt å bra,men sen kom efterrätten... glass,kolasås,banan & salta jordnötter. Gott va de iaf,de är huvudsaken.
Igår va jag truckerbrutta till Husum & tillbaka. Vägrar sitta i lgh & tycka synd om mej själv mer nu. Allt känns fortfarande jobbigt,men de måste väl vända snart tycker jag. På Torsdag är de jobbnatt som gäller,Fredag ska jag hämta Erik på dagis & Lördag ska jag vara på Rabalder på jobb. Så länge man har saker att göra,så känns ju dagarna lite lättare,måste ta & fylla almenackan med lite mer saker tror jag bestämt.

jaja,nu ska jag väl göra nå vettigt igen,typ diska.
ses

Inga kommentarer: