Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 24 maj 2011

Glömde

Inatt när jag skrev inlägget så glömde jag Rubriken upptäckte jag,jag va nog mer trött än jag trodde faktiskt. Somnade ganska fort när jag väl släckt ner datorn & lampan. Har drömt massa konsiga saker & sovit väldigt oroligt i natt igen. Mycket som snurrar runt i mitt huvud nu.
De värsta som finns de är när man vaknar & har fått huvudet emellan örngott & kudde,alltså man har lyckats få huvudet i hålet där kudden ska in,man drabbas lätt av panik när man inte få luft riktigt utan de är nån som stoppat tyg i ansiktet på en. Men när jag väl kom lös så va jag väldigt nöjd över att jag inte skrikit i vild panik över att ha förvandlats till Kvinnan med Tygmasken. Nån gång under natten så skallade jag även väggen med en riktigt hård smäll. Mitt bakhuvud har nu fått en öm bula. Som om de inte räckte med att jag har en bula i pannan oxå av nån konstig anledning. Jag är faan farlig för mej själv & säkert andra oxå när jag sover. Har ju sparkat min kompis i ryggen en gång oxå & hon sov inte ens i samma säng som mej.
Blev väckt 6.30 av telen "Tommy" stog de på Displayen...Adrenalinet kickade igång mej Nåt har hänt!!! va min första tanke. Men de va inget som hänt bara lite missförstånd. Jag lät inte ens trött när jag svarade. Men sen när vi lagt på & adrenalinet släppt,då somnade jag om.(ja,jo jag är väldigt Nervös av mej.Livrädd att nåt ska hända med människor jag bryr mej om & älskar.) Bara för att bli väckt av att mobilen ringde igen,den här gången va de ett nr jag inte kände igen så de blev ljudlöst. Ytterligare en gång ringde samma nr. Men även denna gång blev de ljudlöst. Somade om & sen ringde telefonen IGEN,den här gången va de Tommy IGEN. Att de ska va så svårt att få sova i denna lgh. Då va kl 9.45 så då va de väl lika bra att inte somna om igen. Sen dess ha jag faktiskt varit uppe,men har inte gjort så mycket faktiskt. Funderar på om man ska ta en lite promenad faktiskt. Ska bara dricka upp kaffet,vika tvätten & byta om.
Imorron ska jag hämta 2 vildingar på dagis så dom få leka av sej i Björkå lite,sen när Tommy kommer hem så rymmer jag fältet hem till Lgh för att sova en stund,ska jobba natt & jag ska ha en inskolning med mej....Emma.

ses

Inga kommentarer: