Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 30 mars 2011

mysigt

Igår va vi då på Knasiga Kojan i Ö-vik. Erik va som en ekorre på speed från början,men sen efter några timmar va han ungefär som jag va på morronen när väckaren ringde...grinig,trött & svårt att hålla sej på benen. Så då åkte vi iväg dit vi trodde att BarnensHus låg,men de visade sej att dom flyttat...Ja,jag vet att de va ett tag sen dom gjort de,men man kan inte komma ihåg allt. Då började Operation:Hitta Barnens Hus. Gick in på Hitta.se på Mobilen,men inte blev jag ett dugg klokare av de...massa vägar & så en stor plutt där Barnens Hus låg. Inte kan jag väl veta vart Rondellvägen ligger i ett enda virrvarr av vägar??? Tommy körde tillbaka samma väg som vi kom & jag snurrade runt mitt huvud i ungefär 360 grader hela tiden... Tjejen i Exorisisten kan slänga sej i väggen med huvudsnurrning kan jag lova. Till slut säger Tommy att jag kan sluta snurra på Huvudet,för han har sett de. Hur man nu kan missa Barnens Hus byggnaden ,när man åker förbi de påväg in till Själva City förstår jag inte. Men vi hittade dit iaf,Erik sprang runt en stund & kunde inte förstå varför vi inte köpte upp halva affären åt honom,han är en smula bortskämd känner jag. Men den här gången fick han ingenting alls. Vi va de dummaste personerna i hans liv just då. Gick in på Max för att käka lunch/middag. Mätta & belåtna åkte vi mot Björkå med en sovandes Erik i baksätet. Slängde ut männen ur bilen & begav mej hemmåt. Okej,jag slängde inte ut dom, jag följde med in oxå innan jag for. När jag kom hem så kom även Emmas syster hit med sin son & hund. Så vi drack lite cider & öl på kvällen,surrade & hade kul. Idag har vi gjort stan,käkat tacobuffé & nu ligger jag i sängen för jag blev trött av att shoppa. Är inte riktigt 100 idag...snorig & konstig i lederna,jag hoppas inte förskylningen tar om,de har jag inte tid med. För i morron & på Fredag ska jag vara på Rabalder & jobba. Som jag längtar!!! Blev superglad när dom frågade om jag ville jobba på Fredag. Såklart ville jag de,men behövde en inskolningsdag innan så då blev de Torsdag oxå. Så de ska bli kul. Nu ska jag vara lite social med Emmas syster medans Emma är på möte... Sen ska vi blondera mitt hår igen,eftersom Emma rakade mej så då försvann nästan all färg från håret,dricka lite vin & surra igen. En bra vecka är de iaf. Kom på mej själv med att gå & nynna när jag gick på stan...är man småtokig eller lycklig då?? ses

Inga kommentarer: