Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 6 februari 2009

Måtten

Nu börjar de hända saker med min kropp. Byxor som går att stänga & jag är piggare. Bättre färg på huden i ansiktet & mindre värk i lederna.
Sen jag började med min viktresa så har jag tappat följande:

Vikt: - 3,5
Midja: - 6cm
Stuss: - 7 cm
Byst: + 3 cm (hur nu de har gått till som??) Nej,jag är inte gravid...

Har ju en massa andra kroppsdelar jag mäter mej oxå,men de orkar jag inte skriva upp. Dom känns inte så viktiga i nuläget.
Så idag ska jag lägga undan 100- 200 kronor i en burk,så för varje Kg jag går ner ska jag belöna mej själv med att ta 100-200 kronor från min börs & sen ner i burken. Sen när jag är klar & nått min Målvikt så ska jag SHOPPA Järnet. Hoppas de är mycket Reor just då.

Näe nu ska jag snart iväg på jobbet igen,börjar inte förrän vid halv 10 ikväll så de blir en kortare natt.

Inga kommentarer: