Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 25 februari 2009

Utedag

Idag har Emma varit här med sina två söner Linus som är 3 dagar yngre än Erik & Elias som är 5 månader. De har varit fullrulle här med pulka & bobåkning. Vi fikade även ute i de vackra vädret.
Jo,jag hade kameran,men de går inte att visa bilderna jag tog för dom finns bara i kameran & försöker man överföra dom till datorn så händer ingenting. Så typiskt.
Har knäppt massa kort,inte bara idag utan även annars oxå. När man väl kommer ihåg kameran så funkar de inte.

Förskylningen verkar inte vilja ge med sej. Är snorig nu oxå. Visserligen har jag inte ont i kroppen längre de är ju skönt.
Hoppas jag blir pigg till på fredag för då ska vi på 30+. Vet inte vilka som ska med,men biljetterna är bokade nu iaf. Roligt värre.

Imorgon är de skola,sen hade jag tänkt att ta mej en tur till gymmet. Om jag känner mej piggare än idag vill säga.
De har ju inte blivit nån motion alls denna vecka,vilket märks på mitt humör. Är inte den trevligaste varelsen att umgås med för tillfället. Sorry darling.

Näe så här blir ingen julskinka gjord...dax att få fingrarna ur & göra nåt igen..

Inga kommentarer: