Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 27 februari 2009

Tandläkaren

Idag va Erik till tandläkaren.Han va så duktig & han berättade för tandtanten att han hade oramar i munnen imorse men att mamma borstade bort dom. Ibland har han troll i munnen & ibland ormar eller drakar,men alla gör samma sak...dom gräver hål i tänderna.
Nu är han inne i en pratperiod igen,munnen glappar hela tiden,aldrig tyst =) men de gör inte så mycket för de kommer så härliga saker & kommentarer ur den lilla munnen.

Igår va vi till badhuset med Jane & Anna & barnaskaran, de va fullt ös från början till slut.
Efter de så åkte jag & Erik till farmor & farfar & väntade på pappa Tommy skulle sluta. Sen skulle vi iväg & käka pizza.Martin följde oxå med.
Så Erik skulle ju såklart åka med Martin hem,inte duger väl mamma & pappa när Martin finns. Så när vi kom hem så syntes inte Erik till nånstans,han va borta. De visade sej att Erik skulle följa med Martin hem,såklart fick han de för Martin. Så Tommy fick fara & hämta honom sen.
De va en väldigt trött & sur Erik som kom hem runt 19 tiden igårkväll. Han skulle stanna hos Martin. Men efter mycket om & men så somnade han i min säng.
Tommy ligger nere i soffan nu så jag tänkte att de blir väl mysigt att vräka ut sej i våran säng med Erik,men hela natten har han legat som en igel på mej så vi har trängts på en 90 cm säng hela natten. Varmt.

Ikväll är de fest för mej & Så ska de låta för Tommy =) Vet att han inte är så nöjd över att jag ska ut,men jag har aldrig förbjudit honom att göra vad han vill heller.
Har precis färgat håret & ska ner & mysa med Erik för han ville gärna göra de.

Nu kan jag även stänga mitt bälte som jag köpte för ett tag sen som en "morot" första hålet utan att kvävas=)
Idag va jag även på affären & då köpte jag lite finare chokladgodis,men de smakade inte ens gott när jag provade dom. De måste väl vara ett bra tecken??eller?
Tommy får väl sitta & smaska på dom istället för mej,köpte några chokladhjärtan till honom...smörar lite=)

Inga kommentarer: