Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 13 februari 2009

Sååå irriterande

Har ju Lovat att de ska komma bilder från Eriks kalas & så hade jag tagit några fina vinterbilder oxå,men såklart så funkar inte de att lägga hit dom. Dom finns i kameran men de går inte att föra över dom till datorn....Så otroligt trött man blir ibland.

Idag har de varit varmt,om man nu kan säga att 14 grader minus är varmt. Drog på mej reflaxvästen & stoppade in Mp3 propparna i öronen & begav mej ut på en 55 min lång promenad. De va så skönt att känna döfläsket röra på sej.
Måste bara ge min sambo en eloge för hans viktnedgång denna vecka.. 1,2kg minus & hela 6 cm i midjan har försvunnit. Riktigt stolt över grabben min.
För mej gick de väl inte som jag hade hoppats jag väger fortfarande inte 65-70 kg som jag vill göra. Hade gått upp 0,4kg denna vecka,men däremot tappat 4 cm runt midjan. De kan jag faktiskt godta=)
Med tanke på både Mens & alla frestelser som finns i huset nu sen Eriks kalas så är jag riktigt stolt över att jag inte rullar fram. Dessutom har de ju varit så jävlans kallt så de har ju inte blivit nån prom nästan alls denna vecka.
Men de får man ta igen nu. Ska försöka gå en till gång idag,kanske man kan få med sej familjen på en tur. Sen är de bara att ta tag i motionen & verkligen tvinga ut sej. De är ju skönt när man väl kommer igång.
Har blivit förfrågad om jag vill sköta skidträningen här i Björkå. Eftersom jag har varit skidtränare & även gått utbildningar i det & att jag dessutom gillar skidåkning så tackade jag Ja.
De ska väl köra igång ganska så snart tror jag. Vilken bra skidtränare va??,vet inte ens när träningen börjar... Vi ska köra på Lördagar iaf så mycket vet jag.
Alla åldrar är välkommna. Hur dom nu ska lösa de med ålderskillnader,de vet jag inte heller,men antagligen kommer nån annan följa med de äldre runt spåret. Men de är jag som är huvudansvarig. JAja,de ska iaf bli roligt att komma igång med skidorna.

Nu ska jag hämta hem min miniman & kanske kan vi leka ute idag iaf. Vill ju så gärna åka lite pulka i alla härliga snöhögar som är på gården.
Imorgon har Erik besämt att vi ska hälsa på farmor & farfar...om dom är hemma.
Erik va så söt för några dagar sen; jag älskar min farfar sa han,älskar du inte mamma då?? sa jag. Näe,min farfar är min kompis & jag älskar han... tack för den du=)

Inga kommentarer: