Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 10 februari 2009

Skadad

Igår så Boxades jag & Tommy. Ta vara på mitt råd nu, Man ska ALDRIG nånsin boxas med nån som är större & starkare än sej själv. Vi körde ju inte med några handskar & sånt tjaffs,vi är ju hårdingar(??haha). Har så jävla ont i underarmarna efter alla parreringar & slag. Dessutom har jag skadat mej riktigt i höger handled,den är svälld & så har jag stickningar i hela handen. Fick in ett klockrent slag rakt på Tommys knytna näve med min handled,sekunderna senare så svällde alla mina blodådror upp på handleden & nu har jag skitont. Men roligt som bara den va de. Har ju handskar & även en säck,men de är ju roligare att slå på levande föremål=) så nu önskar sej Tommy ett set med sånna där saker man har på händerna medans den andre personen slår på dom,vet vad dom heter men kommer inte på de nu...iaf de önskar han sej när han fyller år...tycker jag.

I morse så trotsade jag kylan & begav mej ut på en 35 min prom i riktigt rask takt. Ville inte gå allt för långt när de va så kyligt ute. 20.9 va de.
Så nu har man ätit frulle & nu sitter jag här invirat i mitt duntäcke (inte äkta dun)
fryser så jävligt,de va nog i kallaste laget att gå ändå,men de va skönt,jag slapp ju svettas.
Idag blir de läxläsning för imorgon har jag lovat Erik att vara hemma från dagis. När han är hemma så blir de inte mycket skolarbete gjort faktiskt.

Inga kommentarer: