Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 4 maj 2009

Erik med sin fyrhjuling...ja jag vet,vi har glömt en viktigt detalj på bilden,men den kom på efter att kortet togs..

De är helt sanslöst...är förskyld igen. När ska detta sluta?? Är ju inte annat än sjuk nu för tiden.

Snorar hela tiden & har ont i halsen som en tok så de kan inte vara Pollenallergi heller.

Blir man trött eller blir man trött....

Idag är även Erik hemma från dagis & jag fick ringa praktikplatsen & säga att jag måste Vabba idag. Han hade ont i magen när han vaknade & efter 3dje blöjbytet inom en timme så bestämde jag mej för att de inte blir nåt dagis idag.

De märks på Erik att jag har varit borta några dagar..han lämnar mej inte ur sikte. Kan inte ens gå på Toa utan att han ska kolla vart jag är nånstans. Så idag har vi bara myst i soffan & lekt en massa.

Ska slänga mej genom duschen nu & sen får jag se vad vi hittar på. Är så tråkigt väder ute idag.

Men de finns saker att göra inne så de räcker.

Igår va vi i andra huset & städade & bar grejor så nu är hela källaren full med saker som ska sorteras & tvättas & kastas & förvaras &......Blä vad fan har man gjort egentligen..man ska aldrig flytta. Blir bara massa arbete ;)


De va allt för mej för denna dag...kanske återkommer jag senare ikväll de vet man aldrig..

Inga kommentarer: