Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 7 maj 2009

Nu är de gjort

Nu är undersökningen gjord. Känns skönt att de är över.
Som jag känner de så verkade det mer allvarligt förra gången vi va till läkaren. Då lät de så allvarligt så på läkaren. Men nu va de annat ljud...
Han har nåt fel på hjärtat men de är inget man gör nåt åt. De slår extraslag ibland & lite blåsljud, men de är inget allvarligt. Skönt.
Hans hjärta slog normalt när han hade sprungit lite & hoppat,då slog de helt normal,men de är när han är i vila som de slår lite konstigt.
Blev egentligen inte riktigt klok på allt han sa. Jag frågade massa frågor men fick inte nåt direkt svar.
Men de svar man egentligen ville ha va ju ifall Erik va Okej eller inte..& de va han ju som tur va.
Han va så duktig där han låg på britsen medans dom gjorde ultraljudet på hjärtat...de lilla hjärtat man inte sett sen han låg i min mage=)
Men visst blev han lite rastlös efter några min liggande på rygg medans läkaren kollade hjärtat från alla vinklar & vrår.
Men nu är de gjort & nu kan vi pusta ut...

Inga kommentarer: