Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 28 maj 2009

MördarLisa

Kan se Tidningen "MyggNytt" framför mej...
"MyggPolisen jagar just nu en kvinna i 26-årsåldern i Björkå efter att hon Slagit ihjäl ett 70-tal oskyldiga myggor."
"Myggpolisernas talesman: Vi har ett väldigt bra signaliment på kvinnan. Hon är i 26 års ålder,brunhårig,blek (troligen albino),gröna ögon,överviktig & med knallrött nagellack på tårna. Hon bar vid tillfället av morden Vita leggings,Aprikosfärgad långtunika & cericerosa ringar i öronen. Myggpolisernas talesman varnar för denna farliga kvinna eftersom hon är beväpnad med 2 händer & 10 fingrar."
Anhörigas kommentar: VI SKA HÄMNAS!!!!! Vi kan inte förstå vad vi gjort henne som vill oss så illa...

Ja,så har min dag sett ut....Myggjävlar. Känner mej helt blodfattig.
Har även betalat räkningar,blev mäkta överaskad att jag slipper lukta på en skorpa & dricka vatten denna månad...blev över så jag kommer iaf kunna Äta 3 skorpor & kanske lyxa till de med en tepåse i vattnet. Men inget varmvatten,de har jag inte råd med!!

Så har jag ju vägt mej idag oxå...va väl inget kul göra faktiskt. Upp 0.5 kg. Blir till att ta nya tag igen,visserligen ligger jag på latsidan,jag kommer FAN inte igång. Har ingen Motivation alls.
Men jag försöker äta nyttigt iaf. Bara jag inte går upp till min 3 siffriga vikt som jag hade innan Jul...då jävlar hänger jag mej i duschstången,men den håller väl inte.

De va allt från mej,nu väntar familjen ute..
ses

Inga kommentarer: