Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 27 november 2011

Advent

Nu är de första Advent, fattar inte vart tiden tar vägen faktiskt. Snöat har de oxå gjort idag, de bli ju ännu bättre bara de.
Gjort stan en liten sväng idag, de är ju Julskyltning så då måste man ju kika lite.
Mötte upp Lilleman & Tommy på stan. Gick ju ganska fort att kika lite faktiskt. In på leksaksaffären så klart, tänkte att då kan vi kolla lite kläder sen, men där bedrog jag mej allt. Inte ville grabbsen de inte & jag ville ju vara med Lilleman så då struntade vi de & tog en hamburgare istället. Jag åt ingen, men Lilleman & Tommy gjorde de.
Sen va de klart typ. Men jag fick ju träffa hjärtat en lite stund iaf.

Fikat med lillebror oxå. Vi bor bara några Km ifrån varandra men har inte träffats nästan nånting sen jag flyttade till stan. De är ju bra dumt de.

Ähh jag har inget vettigt att komma med faktiskt. Skriver bara lite, så att jag själv kommer ihåg vad jag gjort. För imorron har jag säkert glömt bort de.... Minne som en guldfisk de är jag de.

ses

Inga kommentarer: