Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 21 november 2011

Ofattbart

Dessa grabbar va jag & dansade till i Fredags i Junsele. Väldigt kul må jag säga att de va. Men mycket folk, svettigt & trångt. Men de va länge sen jag skrattat & dansat så mycket som då.
Men åker man med ett gäng som man funkar med, så är de ju inte så konstigt att de bli kul.
Att de snöade på kvällen gjorde ju inte saken bättre heller faktiskt.
De va en trött & seg Lisa som försökte överleva Lördagen med vatten, kaffe & bus med SötMelwin.
Lördagkväll va jag till Hanna, va inte upplagd för fest, så de blev en lugn tillställning med nån öl innanför linnet.
På Söndagmorron fick jag ett tragiskt besked. Helt ofattbart i mina ögon. En Kille hade förolyckats i Österforse. En kille från Graninge, en kille man kände ganska väl.
Att livet kan vara så orättvist. Hela dagen igår gick jag liksom i chock, en olustig känsla i magen att livet kan va så skört. Tankarna går till familjen & vännerna. Tänder ett ljus & hoppas att du har de bra där uppe.

Föresten för ungefär en timme sedan blev jag brunett igen.

ses

Inga kommentarer: