Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 1 november 2011

sjuk

Jag vill inte va sjuk nå mer nu!!! Döv & halvdöv på öronen, halsen ond, hosta & näsan är täppt.
Idiotiskt att man ska bli sjuk bara för att man åkt lite båt. Men tydligen är halva gänget som åkte förskylda, så man kan ju undra vad man egentligen har gjort på den där resan.
Lite småtypiskt att man inte hade med sej kameran, men jag tyckte väl att den gjorde sej bra på bänken i Björkå. Kanske måste hämta den någon dag. Så några bilder kommer inte från resan, inte från mej iaf. Ska tömma min mobil på bilder så kanske jag kan lägga upp nå andra bilder iaf.
Jag har iaf ett spännande liv....eller inte. De händer inte mycket, men imorron ska jag jobba iaf, så nåt har jag att se fram emot. Lite less på att vara ledig eller arbetslös rättare sagt.

Men de är iaf värdelöst att vara sjuk!!!!

ses

Inga kommentarer: