Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 22 november 2011

Galen

Alltså jag blir tokigt i hela huvudet. Nu börjar halsen göra ont igen, näsan är täppt & jag är slut i kroppen. Halsen hade blivit bra, men fortfarande lite ont, men nu har de som sagt börjat om.
Idag ska jag ner till AF igen, börjar bli stamkund där, men hellre stamkund på AF än på systemet.
Har bokat lite saker i December oxå. Bara för att ha nåt att göra.
2 Dec ska jag,lilleman,mamma å pappa till Jamtli-marknad. De är småmysigt att gå där å kika på ratet. Bli väl en ganska snabbsväng där eftersom lilleman ska med, men vad gör de?!?
3 Dec ska vi baka pepparkakor jag, lilleman & mamma. Där kan vi nog glömma att pappa ska va med. Hatar baka pepparkakor, degen tar aldrig slut & innan dagen är över så har jag ont i magen av all deg. Sen på Em, om de går någon bio ska jag & lilleman åka på de.
Sen va de lite mer datum som jag inte riktigt kommer ihåg. Inte lätt att koncentrera sej när lilleman va på bushumör igår när jag pratade med mamma. Men dom ska ha skjuts & hämtning & följeslagare. Bli nog bra de oxå.
Igår hade jag lilleman en stund. Han käkade middag med oss & busade på som bara den. De va en trött son som jag skjutsade hem vid 6-tiden, han somnade i bilen & jag fick bära upp honom till sängen. Kan ärligt säga att han inte är någon lättviktare längre. Men vi hade en mysig em iaf.

Men nu orkar jag inte skriva nåt mer. Mår inge vidare värst bra i kroppen känner jag.

ses

Inga kommentarer: