Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 17 maj 2012

Bilder från första inlägget & framåt..

Sitter & pluppar runt här lite. Mest för att jag inte har nåt att göra direkt.
Hittade nån grej som man kunde klicka på & då dök alla bilder upp som jag lagt till här på Bloggen. De är ju faktiskt en hel del som jag lagt upp. Den mest skrämmande bilden jag lagt upp måste ju vara denna

Jag menar Hur tänkte jag nu??!?!? Men jag tror jag skrev nåt om att detta va anledning till att jag gick varje dag i ur & skur...Banta med andra ord
Hugga att man sett ut så där.
Finaste bilden måste ju vara denna:
Lillemans Gorumpa. Ibland får man till de mest fantastiska bilder av en slump. Ska göra en Canvasförstoring på denna bild.
Sjukaste bilden på mej måste vara denna:
Bra gjort av fotografen. Misstänker att de är Tommy som knäppt denna...
Mysigaste bilden:
Lilleman som somnar på ett fik, vattenkopper hade han där. Varmt vart de, men mysigt.
Nyvaknaste bilden är utan tvekan denna:
Dessutom va jag väldigt förskyld...Men man kan ju mysa ändå.
Den mest kalla bilden är denna:
Här va de säkert 25-30 grader. Inget stoppade mej, jag skulle gå ner i vikt!! Men kallt va de vill jag lova.

Fanns hur mycket bilder som hellst. Ska lägga upp lite fler. Lite roligt att hitta åt sånt här. Man glömmer så lätt & de är ju bilder från 08 ungerfär & framåt.
Men nu har ni lite bilder att titte på. Avslutar med denna bild så länge:
Måste va första bilden jag la upp. Liten va Erik & jag ser ung ut.

Nu ska jag dammsuga..
ses

Inga kommentarer: