Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 28 maj 2012

Vilken Morsdag..

Vet ni vad jag åkte på i Lördags natt då?!? Magsjuka. Lagom kul att sitta på jobbet & bli dålig.
Vid halv 12 på Lördagnatt fick jag lov att åka hem, då gick de inte längre.
Va helt slut innan jag hade kommit hem från jobbet, la mej i sängen & fösökte sova. Men de är ju inte de lättaste när hele kroppen Värker, magen vänder sej ut & in huvudet bulta.
Sov till & från fram till Halv 6 på Söndag morron, sen verkade de som om magvärken gav med sej & jag somnade. Vaknade några gånger under dagen, men somnade om lika fort.
Vid 17.30 ungefär vaknade jag & klev upp. Försökte äta en skorpa, men när jag väl svalt den så ville den komma ut typ.
Vid 22 gick jag till sängs igen.

Nu sitter jag i soffan & försöker få i mej lite Yoghurt & te. Mår inge dåligt idag, lite kramp i magen men de beror nog på att jag är hungrig. Men de är svårt att äta tycker jag, men jag kommer nog snart igång igen.

Passade på att väga & mäta mej oxå. Lite roligare faktiskt.
Nu ska ni få höra här!!
3/5..
Midja:92 cm
Höfter(kärlekshandtagen): 107 cm
Stuss: 116 cm
Under Byst: 98cm
Över Byst: 111 cm
Vänster Lår: 71 cm
V Vad: 44 cm
V överarm: 34cm

14/5
Midja: 89 cm
Höfter: 105cm
Stuss: 115cm
Under byst: 99cm
Över byst: 109cm
V Lår: 69cm
V vad: 44cm
V överarm: 33cm

21/5
Midja: 90cm
Höfter: 105cm
Stuss:115cm
Under byst: 96cm
över byst: 106cm
V lår: 68cm
V vad: 44cm
V överarm:33cm

28/5
Midja: 87cm
Höfter: 100cm
Stuss: 113cm
Under byst:90cm
Över byst: 100
V lår: 66cm
V vad: 42.5cm
V överarm: 33cm

Är faktiskt nöjd över mej själv. Har som mål att kunna stänga min Rockabilly-klänning själv, den går att stänga, men man måste ha 4 händer. Provade i dag, fick nästan igen den själv. Fattades 5cm ungefär innan den va helt stängd. Men 5 cm till tror jag inte att jag kommer lyckas med innan Lördag, de är tur att jag har en påkläderska då.

Jaja, nu ska jag starta en tvättmaskin & lägga mej en liten stund på soffan, är lite knäckt idag faktiskt.

ses

Inga kommentarer: