Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 29 maj 2012

Maaaat

Idag är första dagen sen i Fredags som jag äter frukost. Jag är en jävel på att slarva med maten, men frukost brukar jag försöka peta i mej oavsett om jag är bakis eller har en helt vanlig dag.
Men som jag berättade tidigare så åkte jag ju på magsjuka i Lördags, så de har liksom inte gått att få i sej nåt. Inget har känts lockande, inge hungerkänslor eller nåt sånt.
Men imorse när jag vaknade va jag faktiskt Hungrig, de kändes så bra. Så jag slog på stort, kokade Ägg, fixade Te, Yoghurt med Mysli & lite honung på + 2 hårdbrödmackor.
Nu borde jag ha tänkt på att jag ätit lite & ingenting i några dagar, så äggen får vänta till lunch & all yoghurt gick inte åt heller. Men ätit har jag gjort idag & gott va de.
Kanske får jag lite mer energi än vad jag hade igår.
Blev en promenad igår oxå, men jag hade ingen energi eller ork så de blev en lite kortare sväng än den vi brukar gå. Vi hoppade helt enkelt över "Nipan" utan vände där den började & gick tillbaka.
Vilket va tur, misstänker att jag hade legat som en blöt fläck på marken & kippat efter luft innan vi va uppe.

Idag blir de tvättning & vädring av sovrummet, alla Baciller ska bort. Sen ska jag Däckmåla oxå, texten på däcken ska bli vit, bilen ska dammsugas, kromen ska putsas, taket ska sotas & bilen ska dammas ur.
Börjar närma sej Crusing här i stan.
Ska kika igenom min sminksamling, nånstans ska mitt röda läppstift, min svarta eyeliner & svarta ögonskugga ligga.
Ska även blondera utväxten igen & hitta nån slags frisyr som man kan ha fast man har kort hår.
De är mycket nu, inte konstigt att man bli utbränd!!

ses

Inga kommentarer: