Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 15 maj 2012

Träningsblogg??

Nu har jag kommit igång, träningsskorna bli utnötta & kroppen är ständigt nyduschad. Känner mej på topp, försöker gå varje dag, igår blev de dubbla promenader som varad 45 min & den andra 1 timme.
Jag ska komma i min Rockabilly klänning som jag köpte för ett tag sen. Jo, jag kan ju ha den, men den sitter lite tight över bysten, rädd att dragkjedjan komma gå när jag andas lite för tungt.
Jag vet att jag sagt att jag kommit igång & allt de där, massa Cm & Kg har jag tappat, sen helt plötsligt har jag lagt av & sen gått upp lite igen.
Men den här gången känns de lite annorlunda på nåt vis, jag är mer taggad. Jag är inte själv som går & sliter, jag har sällskap & vi peppar varandra. Mycket roligare!!
Satt upp Delmål. 1 Kg i veckan, gärna 1.5... Tills jag väger 70kg. Hur lång tid de tar bryr jag mej inte om, bara de är gjort tills nästa vecka!! eller hellst tills imorron.
Sista Juni vill jag komma i min Svarta klänning som jag inte ens kan andas i. De är ett resår band under brösten som sitter så stramt att jag kvävs & får kräkkänslor.
Sista Juli vill jag komma i min kritstrecksrandiga klänning som jag inte ens får upp över arslet, den till & med stannar vid låren har jag för mej.

Skulle gärna vilja lägga upp en bild på hur de ser ut, men jag är rädd att tappa alla få läsarna jag har.
Men jag ska ta en bild idag & sen ska vi se om jag kan andas i klänningen i Juni & se om jag får upp den andra klänningen över arslet.
De ska jag göra genast tror jag.
För nu är jag på G. Så nu ska jag söka reda på kameran & papparazi mej själv lite.
Stackars den sate som snor min kamera!! massa bilder på mej i Trosor & Bh & bilder på mej i för små klänningar!! Har bara knäppt på mej själv i syfte att peppa mej lite mer, inte vill jag väl ha en mage med en ledsen navel, för de är så den ser ut nu, vill ha en söt liten navel som alla andra. Då kan jag titta på den där bilden när jag är sugen på godis, då tappar jag garanterat aptiten.

Näe leta fram kameran & klänningarna, sen fota.
Men - 3 cm runt midjan är de iaf. Sen den 3/5.

ses

Inga kommentarer: