Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 20 maj 2012

Blahablaha

Har egentligen ingenting att komma med idag. Har tråkigt, jag är lite småbakis & de regnar som faan.
Va på krogen igår en sväng. Inget jag hade planerat, bara blev så. Hade tänkt grilla, dricka lite & sen pollimasa sej i säng. Men när de andra drog iväg så blev de att jag oxå hängde på.
Ganska kul ändå. Mycket "småbarn" va de, men man kan ju inte räkna med annat egentligen.
Inga skandaler & inga bråk, så de få klassas som en bra kväll.

Igår på dagen va jag i Björkå, umgick med Tommy & Lilleman. Hoppade studsmatta & spelade Pingis.
Myste i soffan framför Tv.n & Grillade hamburgare ute.
Så mysigt så.

Imorron är de dax att dra på sej hårnätet igen & infinna sej på Sjukhuset i Köket kl 6.15... GÄSSSSP.
En annan sak som de oxå är dax för är att väga & mäta sej. Inget jag ser fram emot.
Tror inte de hänt nåt alls, de känns inte som så iaf.
Men psykiskt känner man sej piggare, inte lika trött på kvällen eller på morronen. Behöver inte lika mycket sömn helt plötsligt, men minst 8 timmar måste jag ju ha såklart.
Har gått varje dag den här veckan utom i Onsdags, minst 45 min, så jag är väl nöjd med de.
I Onsdags gick jag ju bara hem från jobbet & de är ju inte så långt. En Km kanske?!? Alltid nåt.

Näe, nu ska jag göra nåt annat vettigt.

ses

Inga kommentarer: