Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 30 maj 2012

Bitterfitta

Varför går jag inte ner mer i vikt?!?!? Blir så förbannad. Ynka 3.2 kg har jag gått ner sen vi började för 3 veckor sen. De är ju värdelöst, man tappar sugen på att fortsätta faktiskt.
Vet att man inte ska stirra sej blind på vågen, men de är ju den som gör att man endra bli peppad eller deppad. Så är de ju bara...

Igår va de iaf en promenad & sen blev däcktextning för hele slanten, eller en timme kanske. Sen va de besök här fram till 22 nånting. När de va dax att sova så va de lönlöst.... Vred & vände ut & in på mej själv. Alla tankar som kommer till kvällen, bli tokig. Går runt som ett tröskvärk där inne, men inget bli bättre.
Så idag är jag trött. Försöker hitta nån slags motivation, men den är som bortblåst idag.
Finns massor att göra, men inget känns lockande för stunden. Kanske ordnar upp sej efter nån kopp kaffe...

ses

Inga kommentarer: