Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 25 maj 2010

Åhhh,fuck..

Igår va en mysig kväll. Träffade Bästaste Mirre en stund. Hon har ju fått för sej att Ö-sund är en bra stad att bo i,så vi träffas inte så ofta. Särskilt inte nu när jag åker till Ö-vik typ varje dag,då är man ganska nöjd över att inte åka nånstans när man väl är hemma.
Men iaf,jag hämtade Erik på dagis & sen begav vi oss till stan. Fastnade i Vägarbetsområdet som är nu. Fyfan va kö & rörigt de är...
Till stan tog vi oss iaf,efter mycket väntande & svordommar både från mej & Erik. Inte har vi tid att sitta i kö heller,vi måste ju till stan så fort som möjligt....Mirre kunde ju vänta på oss,de går inte för sej.
Väl i stan så gick vi på City,besällde pizza & sen for vi till älven & satte oss för att käka. De blåste & de va myggfritt,men ack så myspysigt de va att käka där & prata med Mirre. Erik va ju såklart överlycklig över att äntligen få träffa henne igen. Hon är ju ändå hans Gudmor.
Sen for Tommy & Erik hem & jag & Mirre tog oss en promenad längs älven från hågesta till våra bilar som stog uppe vid City-pizzeria. Härligt värre.
Surrade lite mer vid bilarna & sen skildes vi åt...Så nu hoppas jag att de inte dröjjer nästan ett ½år till innan vi träffs igen. Jag & Erik ska ta oss en lite Road-tripp till Ö-sund nån helg när vi är lediga bestämdes det.
När jag väl kom hem började magen krångla igen & innom en timme så såg jag gravid ut.
Frös,svettades,illamående & ångestattacker avlöste varandra under natten & imorse när jag vaknade så va jag så slut i hela kroppen. Ville lägga mej ner & grina över smärtan,ilskan & oron över vad det kan vara egentligen. Bestämde mej för att stanna hemma idag. Har försökt vila men de är inte de lättaste när man har Erik hemma oxå. Inte vill jag lämna honom på dagis när jag själv är hemma,jag menar de få gånger vi träffas måste man ta vara på. Så idag har vi gjort en sockerkaka,äppelmuffins & spelat lite spel & lagt pussel. Sen har jag gjort en stek & stekt grytbitar. Vilat lite har jag gjort,men inte sovit. Känns lite bättre nu,de känns iaf inte som om jag ska spy vilken minut som hellst...
Idiotiska jävla skit mage!!!!!!!!


Har fått höra en ny sång oxå. Av & Med Karl Erik Sötgöte Stattin:
Jag Älskar min mamma,hon är bäst. Jag älskar min mamma,hon är bäst. Jag älskar min mamma,hon är bäst...osv osv. Man blir ju glad,men de är ju lite hjärntvättsvarning på den där sången. Värs & refräng låter lika dant & jag har ingen aning om vad det är för melodi...men i mina öron är de bara kärlek. Nästa schlager om ni skulle fråga mej.

Jaja,nu ska jag se om Älgen går att äta,eftersom de kokade torrt helt plötsligt. Men lite morötter, vattenkastanjer & minimajs & nån skvätt med grädde kan ju rädda vad som hellst...tror jag.

ses

Inga kommentarer: