Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 4 maj 2010

Google

Nu har jag googlat på mina symptom & jo,mina misstankar va rätt. De är Klimakteriet som dök upp först,men tätt följd av Diabetes,Sköldkörtelsjukdommar & Lymfkörtelcancer.
Jag MÅSTE sluta Googla för minsta lilla,blir ju sjukare än vad jag redan är.
Men visst,de kan ju även vara en helt vanlig bonnförskylning oxå. Så vi kör på de till bevisen blir starkare mot något av de andra sjukdommarna. Ja,de är inte lätt att ha en släng av Hypokondri & ständigt oroa mej över att drabbas av än de ena än de andra. Men sån är jag,kan inte göra nåt åt de.

Än så länge på denna otroligt tråkiga dag har jag,Diskat,tvättat,mördat en spindel i källaren & svettats med jämna intervaller. Har även kommit på vad de blir för middag idag...Korvstroganoff & ris. Enkelt,gott & bra.
Dammsuga ska jag oxå göra,men de blir inte förrän ikväll när jag snaggat Tommy. Erik blev snaggade igår & de är tur att håret växer fort på honom. Blev lite väl kort,men han blev nöjd så då får man vara glad över det.

Just nu ligger jag på mage i soffan,med Erik på ryggen(en väldigt Obra skrivarställning om jag får säga de själv) som bara sitter & fiser på min rygg. Äckliga barn!!!!
Nu ska jag göra nåt mer så att dagen går.

ses

Inga kommentarer: