Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 18 maj 2010

Dööööö

Med sommarvärmen så kommer Myggen. Hatar dessa surrande sommarmarodörer. Dom är riktiga PartyPoopers.
Satt ute allt som allt en timme igår kanske & idag ser de ut som om jag fått vattenkopper. De är ett idiotiskt hittepå av den som kom på dessa värdelösa djur.

Har idag sovit några timmar närmare bestämt 4 timmar ungefär. De går ju inte att sova när de är så varmt ute. Vaknade invirad i duntäcket & kom inte lös nästan. Paniken kom krypanade,men efter lite möxande & trixande så kom jag lös & då va jag lagom pigg för att inte kunna somna om.

Nu regnar det så jag hoppas myggen dränkes!!!!

Så nu taggar jag upp för första jobbnatten av 2. Ska sova hemma hos mamma & pappa imorron. Bäst så. Hoppas bara man kan sova,men jag har egentligen inte så stora problem att somna nånstans...men nya ljud kan ju få en att hoppa högt ibland. Så får jag hoppas att Nisse & Dahlia inte lever om så mycket & att dom inte varit inne i rummet där jag ska sova.

Näe,nu blir de middag igen...samma sak som igår,inte för att man är så hungrig men lite måste man ju få i sej.

ses

Inga kommentarer: