Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 21 maj 2010

Dagens Erik!!!!!

Blir helt förundrad över vad som kan komma ur en 4-årings mun..
När jag kan torka mej i Arslet själv mamma,då ska jag flytta hemifrån.
Behöver ju inte säga att jag garvade väldans mycket åt detta uttalande iaf.
Sötnöten min.

Idag har jag jobbat,käkat Kinamat,jobbat,shoppat & jobbat lite till. Dagen har gått ganska fort iaf.
Sista helgen på Rabalder gör jag imorron. Fatta vad det gått fort dessa månader. Började ju 18 Januari & sen har de bara swischat till & nu är de Maj. Galet vad tiden går fort.
Kommer sakna stället iaf,trivs kanoners.. de är ju tur att man står kvar som vikarie,så jag får hoppas på att jag får jobba lite då & då.

De jag shoppade idag va iaf Knallröda Leggings,svarta leggings...49kr st,ett knallrött Linne,vitt Linne...49 kr st,Mascara,Hårspray & inget mer. Det dyraste är ju Mascaran,fattar inte varför de ska vara så dyrt bara för att få Lösögonfraseffekt på fransarna. Har ju långa fransar,men väldigt ljusa..vilket gör att jag ser nyvaken ut utan mascara på. Men vill man vara fin får börsen lida pin. Så utan Mascara klarar sej inte Lisa länge....

Nu ska jag se på tv & sen får jag väl se om Grannen ska åka någonstans eller inte.

ses

Inga kommentarer: