Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 27 maj 2010

Glad

Idag är jag glad,fast magen gör ont & ögonen är trött. Kollade kontot idag....Finns pengar kvar efter att man betalt räkningarna...Hur ofta har de hänt den senaste tiden??
Så idag har jag fått lov av Tommy att köpa mej en ny Bh & den här gången ska jag prova den oxå!!! Börjar senare idag på Rabalder eftersom de är Vip-kväll där mellan 19-21. Blir sent hem,men jag börjar ju senare så de gör inget. Så jag tänkte gå in på Fin inunder & få riktig hjälp att hitta nån Bh. Det är ju som så att eftersom jag gått ner i vikt nu & de är mest bröst som försvunnit så ser de lite lustigt ut när Bh.n sticker ut mer än vad som egentligen behövs.
Får ju Rulla upp brösten i Bh.n nu. Taxöron Here i Come.

Igår va jag & Jane ut på en kort promenad,trodde att den skulle bli längre men vi hittade en stig & började gå på den & rätt som de va så va vi tillbaka från ursprungsläget...nämligen Fotbollsplanen. Men de gjorde inte så mycket,då hann jag ju se lilleman spela lite fotboll oxå.
Tog med mej Lova hem från dagis oxå när jag hämtade Erik. de va full fart på dom.
Erik somnade som en stock efter att vi kom hem från fotbollen.

Imorron blir de en stressig dag. Dels jobbar jag till 15,så ska jag hämta Erik på dagis vid 16,försöka få i han nån slags mat & så ska jag skjutsa Tommy till stan på firmafest som börjar 17.30....hur dom nu tänkte där kan jag inte fatta,men de är ju karlar som bestämt. Dom slutar ju 16..jaja,tur att Tommy inte är fåfängd av sej iaf. När jag släppt av Tommy ska jag vidare till Graninge för att Erik ska på semester i 2 dagar. Sen hade jag & Emma tänkt gå på Cabbowalen(Stavas??) där de är Rockabilly hela kvällen lång. De är ju crusing på Lördag. Men jag ska va nykter imorron,har lovat Tommy att köra honom & de håller jag.
Men de verkar bli ett Mökigt väder iaf. Men man får väl ragga lite olika åkfordon på Lördagkväll så inte frisyren blir förstörd.
Tänkte först bara sitta hemma i min ensamhet på fredagkväll,men de är ju inte riktigt min stil att sitta still bara så där. Lite Rockabilly piggar alltid upp.

Näe,lämna Erik & åka hem igen för att äta,duscha & piffa till sej lite....sen Ö-vik & ny Bh.

Inga kommentarer: