Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 4 maj 2010

Klimakteriet???

Tror fan jag hamnat i Klimakteriet. Som jag svettas vissa stunder nu så börjar man ju fundera.
De kommer & går dessa svettningar. Igår va jag sjöblöt i svett efter en liten snabbis till Graninge på kvällen tur & retur.
Jag menar,de skulle ju inte förvåna mej ett dugg,är ju redan gråhårig.
Ja,de finns väl nå test man kan göra för det oxå.

Annars då??? Jo,Erik hostar upp lungorna,jag snorar & vi är hemma idag oxå.
Det toksnöar & de känns ju inte som de mest upplyftande glädjebeskedet faktiskt.
Är bra jäkla less på att gå hemma & att de snöar just nu. Vill ha lite värme & sol nu jag. Men de vill väl de flesta ha nu kan jag tro.
Tommy va ganska nöjd över att jag stannade hemma idag med tanke på vädret,men imorron är de Tommy som är hemma...jag stenvägrar!!!! Egoist,javisst.

Skriver säkert mer om min otroligt givande dag idag...

ses

Inga kommentarer: