Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 31 maj 2010

Helgen som sprang förbi

Denna helg har bara gått så fort. Helt tokigt.
Fredagen klippte jag mej innan jag for från Ö-vik (bilder kommer) blev hur nöjd som hellst. Kort & Rockigt. Sen hämtade jag lilleman på dagis,snabba ryck hem för att få i honom nån mat. Medans han käkade så sprang jag upp för att svida om till nåt bättre inför kvällen på CABowalen. Tommy kom hem & de gick ju i ett huj de så va han klar. Slängde oss i bilen igen & sen vidare till stan. Tankade,sen släppte jag av Tommy på Appelbergs & sen vidare För att plocka upp Emma. Graninge va nästa destination,Eriks semesterort för helgen. Visade Emma vart jag vuxit upp någonstans,så nu förstår hon varför jag är som jag är.
Pussade Erik hejdå & sen åter till stan. In på City för att hämta lite mat. Hem till Emma för att käka lite. Surrade en massa,sminkade oss & sen vidare till CABowalen för lite RockaBilly. Jag va ju nykter,men hade precis lika kul ändå.
Runt 1-tiden drog vi oss hemöver.

Lördag blev de sovmorron,tror inte jag klev upp förrän 11.30 typ. Färgade håret & käkade frukost samtidigt. Packade i ordning inför kvällen. Sen for vi till Brorsan & jag fick mej en öl & ett glas vin. Sen släppte Tommy av mej hos Emma. Hjälpte henne städa lite,hon fixade håret på mej & plockade mina ögonbryn...Sen va de bara att köra hårt. Mycket surr,skratt & nya bekantskaper blev de innan vi tog en Taxi till in stan. Gick runt där i min egna lilla bubbla, de är väldigt bra att hamna i denna bubbla,då varken ser eller hör jag nåt bråk & tjaffs...helt perfekt eftersom jag oftast brukar hamna i sånna situationer.
De va så roligt,träffade gammla klasskamrater, åkte lite bil,dansade & bara njöt av att de inte regnade.
De enda som störde va att någon skickade sms till mej hela tiden,denna någon har jag inte nån aning om vem de är. På lördagkväll drygade jag mej tillbaka,men när de även kom sms på Söndag,då blev jag lite orolig. Sparat alla sms & fortsätter de så polisanmäler jag han/hon.
Jaja..
Söndagen hade jag gärna hoppat över. Men de gick ju inte, men jag va inte så kaxig....men jag va inte så dålig som jag trodde jag skulle va. Kanske berodde det på att jag började bli bakis redan när jag va på stan. Åkte till Graninge för att hämta hem Erik & ge mamma sin Morsdags present. vilket bestog av ett kort & fin choklad. Sen till stan för att käka lite tårta hos svärisarna.
Hem & käkade lite middag. Sen dog vi av i soffan alla 3.

Tänkte att jag skulle ladda upp bilder från helgen,men de går inte så bra om man har kabeln till kameran hemma hos Emma. Tror jag har hela bohaget hos henne snart. Skor,kläder,smink,kamerakabeln & en jacka. Tänkte hämta dom igårkväll,men eftersom jag drack i lördags så vill jag inte chansa,skulle liksom inte förvåna mej om jag blir stoppad & måste blåsa. Tar de ikväll istället.

Idag är de sista dagen på praktiken oxå & vad händer?? Jo såklart har lilleman feber & är hängig. Ska de aldrig sluta med sjukheter??

Bilder kommer!!!
ses

1 kommentar:

Anonym sa...

skicka numret till 118100 så får du veta vem din hemliga beundrare är....
Hör av dig.
Kram