Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 6 maj 2010

Fika

Idag har jag & lilleman fikat en sväng på Hullsta. Nina & 2 till va med (glömt namnen). Så de blev lite surr & så fylldes ju mitt bagageutrymme med massa massa kläder till Erik. Så tack så hemskt mycket för det. Nu ska bara Erik växa på sej lite så han kan ha dom oxå,men de går ju fortare än man anar det.
Erik skötte sej exemplariskt på fiket,men sen jävlar spårade det ur tyvärr. Så hela vägen från Lidl till Konsum fick jag bära en skrikande,bitande tjurunge,men mamma ger sej inte.
Innan vi va på Remsle hade han slocknat.
Men men, bara att vänja sej....har han mitt humör så är de trotsålder hela livet ut!!!
De är tur att jag är tung så att inte Tommy kan slänga mej över axeln när jag sätter igång & tjurar på nån klädbutik..
Fast fortsätter jag i den takt med viktminskningen som jag gör nu så kommer han inte ha så svårt att göra det. Galet bra att tappa vikt & de finns ju att ta av,men nja,de är väl inte den bästa dieten som finns iaf. 6 kg har jag nu tappat på ca 3 veckor,vilket gör då -2 kg i veckan...
Men en midja har tittat fram & simringen har blivit en rockring bara.
Undra just hur man Inte ska äta så att arslet blir lite mindre??
Men men,de går nog till sej inom en 10-års period.

Nu ska jag väl hitta på nåt en stund,men vad vet jag inte. Fick ju fingrarna ur & dammsög igårkväll innan jag gick till sängs,de va välbehövligt faktiskt. Kanske ska ta skurmoppen en sväng,eller vika lite tvätt eller kanske bara vila magen en stund. Vi får se.

ses

Inga kommentarer: