Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 23 maj 2010

Hur tänkte jag nu???

För några kvällar sen när jag & Tommy låg i sängen,upptäckte jag att min hjärna hade kopplat ner & mina förvirrade tankar kom ut ur munnen utan att de fanns någon som hellst logiskt innehåll.
Tommy försökte sova,jag tog Nässprayen & sprutade på ryggen hans eftersom jag inte kunde sova. Inte blev han glad för det kan jag lova.
Så pratade vi om att köra för fort...de va verkligen då jag märkte att hjärnan kopplat ner & låg i viloläge.
Tommy: Men om du blir tagen för fortkörning så kan du ju inte fortsätta i Ö-vik.
Jag: Jamen då kan ju du köra mej till Ö-vik,åka vidare till stan & jobba på ditt jobb,åka till Ö-vik efter du slutat för att hämta mej....inga som hellst problem.
Tommy: Nähej du,de kommer jag inte att göra. Tankar du dåKursiv?
Jag: Men de är ju din bil!!!!
Tommy: *SUCK*.
Jag: Då frågar jag Tomas om jag får låna hans bil så att jag tar mej till & från Ö-vik.
Tommy: Men hallå,dom tar ju Körkortet av dej,inte Bilen.....
Jag: *Harkel* Visste jag väl....

Ja,som ni förstår så skrattade Tommy & jag såklar,men jag kände mej rätt dum egentligen,för jag vet ju att de är Körkortet som ryker,inte bilen,men som sagt hjärnan funkar inte alla gånger för mej.


Idag har jag strykit gardiner & bytt ut dessa mot julgardinerna...tyckte att de kändes som om de va dax.. Men inte va de kul att hänga upp Gröna urblekta gardiner som va mer Gul än grön. Men inte har jag köpt nya som jag sa att jag skulle göra redan förra sommarn när jag upptäckte de första gången. Men jag vet inte vad jag vill ha för gardiner så de är lite klurigt.
Ville åka på Dollar idag,men de verkar ju inte som om de blir det. När man väl är hemma en helg & inte är bakis dessutom så kan man väl hitta på nåt,men icke det inte. Får väl åka själv,men de är ju inte så kul de heller.
Ska starta upp dammsugaren & dra av golvet,sen moppa de lite oxå...rätt dyngit här nu.
Är glad över att jag inte tål gräsklipp iaf,då slipper jag att klippa denna stora gräsmatta vi har iaf.

Näe en macka eller lite annan lunch kanske,för nu är jag hungrig.

ses

Inga kommentarer: