Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 17 maj 2010

Svettigt värre

Just nu känns de som om den här bilden talar för sej själv.
Det ska alltid vara nåt med denna förbannade Bil.
På väg hem höll jag verkligen på att svettas ihjäl i bilen. Eftersom min bil är som mej...alltså inte riktigt alla komponenter i hårddisken. När jag hade på kallaste i bilen så blåsten den liksförbannat ut varmluft. Kan man bli mer frustrerade??
Fick trycka ner fönstret & då blev ju frisyren helt förstörd. Så nu sitter jag i en söt LillaMy toffs på huvudet. Men de va rätt skönt när de kom in lite friskluft i bilen. Måste fixas innan jag blir en svettfläck på sätet på väg någonstans. Har ju AC,men de funkar ju inte som den ska...
Men köper man en bil med AC vill man ju att den ska funka oxå,köpte ju inte en bil med AC för att köra med rutan nere & få flyfän mellan tänderna. Åhhh,så less jag blir.

Jaja, idag har jag jobbat,svettats & ätit tårta...laktosfri tårta dessutom. Hämtade en svettig & varm son på dagis,vidare hem för att steka kyckling. Fahjitas (stavas vet i väl fan) gott va de iaf. Nu har jag dykt ner i soffan för att maila T på AF,har blivit strul som vanligt när jag är i farten. Men jag hoppas de löser sej. Han ringde om reseersättning från Februari...FEBRUARI i Majmånad. Har tydligen inte fått pengar från den månaden & de kommer dom på nu. Fick ju lite pengar men de va tydligen bara för Januari,men de fattade ju inte jag såklart. Tackar ju bara för de få korvören som jag får jag. Men nu har de tydligen blivit så att jag inte fått ersättning alls för Februari...men de kommer dom på i MAJmånad. Irriterande.
Men men,förr eller senare måste de väl ändras lite tycker jag,de måste ju bli min tur nångång.
Snälla ge mej lite TUR nu.

ses

Inga kommentarer: