Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 14 maj 2010

Veckan som gått..

Ja,nu va de några dagar sen jag skrev,varför har jag ingen aning om men så är de.
Så en snabb uppdatering av vårat enormt innehållsrika liv kommer nu.

Måndag: Jobb som vanligt.

Tisdag: Jobb som vanligt. 2 Soppatorsk lyckades jag oxå med,under en & samma dag. Va med Emma en stund på kvällen. Tankade.

Onsdag: Ledig eftersom jag skulle jobba natt. Sov några timmar mitt på dagen.
De va även gympaavslutning för Erik & alla andra barn. Så söta va dom alla barna som gjorde en lite parad inför alla oss föräldrar. Åt korv & fikade lite. Sen va de bara att bege mej till Graninge för att tjäna stoooora pengar.

Torsdag: Sov ca 2 timmar,dödligt trött va jag när jag vaknade. Åkte hem till vårat hus,som va tomt eftersom Tommy & Erik åkt till Lova med familj. Peran kom på besök en sväng,Stig va oxå med. Orkade inte göra mat så vi matfriade hos svärföräldrarna. Hemmagjord Pizza smakade väldigt gott i magen. Hem & sen så vid 19.30 gjorde jag kväll. Sov som en gris hela natten lång.

Fredag alltså idag: Jobb som vanligt. Hem,laga mat....alltså gick ner i källaren & hämtade upp en kartong med Lasagne från Dafgårds. Nu väntar vi på att den blir klar,sen beger vi oss till stan igen. Bästa Per fyller hela 30 år & de måste man ju fira.

Så veckan i sin helhet har varit bra. Lite dålig planering dock av mej när jag fick 2 soppatorsk på Tisdag. Men Per sa att jag ska känna mej stolt över att ha gjort en Per.....för de är som så att 1 Soppatorsk kallas för en Lisa & 2 st är en Per.

Jag mår bra,jag ler & känner mej inte lika bitter. De går i vågor,men så länge jag bara kan ska jag vara utan tabletterna. De ska gå!!!!!

Nu mat & sen fira 30-åringen som för övrigt ska vara chaffis till mej imorronnatt,så nu ska han få köra en riktig bil för omväxling skull. Ford alltså.

ses

Inga kommentarer: