Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 20 maj 2010

Tröööötttt!!!!

Cheeeeses va trött jag är idag. Sovit 1½ timme sen jag kom hem imorse vid halv 8 tiden.
Så jag kan för första gången säga att jag är väldigt tacksam över att man har en son som är kvällstrött.
Nåt jag inte är tacksam över idag är att de är vägarbeten precis utanför oss. De gillar jag inte för 5 öre. Blir som sagt fruktansvärt förvirrad. Nu vet jag inte vart rödljusen är någonstans & då blir de ju lite konstigt om jag svänger ut & får mötande trafik emot mej,eller om jag svänger ut & fastnar med alla 4 däcken i nylagd asfalt. Man kan köra grusväg,men eftersom mitt lokalsinne inte verkar funka & de va länge sen jag åkte vägen så vet jag inte om jag tar mej mot gålsjö eller om jag hamnar i Sollefteå. Så de är bäst att ta tjuren i hornen & hoppas på de bästa.

Ska hämta hem lilleman som är på dagis & sen börja fundera på middagsmat. Men vem vill äta i denna värme??
Erik va förövrigt på fotboll igår,första gången. Så om jag fattade allt rätt i en kort summering av Tommy så va Erik sist på allt & surrade mest. Ovanligt. Men de är huvudsaken att han tycker det är kul,sen om han inte blir nästa Fredrik Ljungberg gör mej inget, för de är bättre att han blir David Backham istället...han tjänar mer & så är han snyggare.

Näe nu ska jag hämta Erik,saknar honom.
ses

Inga kommentarer: