Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 28 maj 2010

Bh-jakt

Igår hittade jag äntligen en Bh som jag kunde ha. Dyrt,men väl värt.
Men den stl som jag köper i vanliga fall stämmde ju verkligen inte överens med den stl som jag fick lov att köpa. Inte en siffra eller bokstav rätt.
Men nu är taxöronen i säkert förvar när jag har V-ringat på mej....förhoppningsvis vill säga.
Köpte även 2 T-shirts åt det lilla ogräset vi har. Betalade även Tommys tandläkarbesök...kanske inte lika roligt som en T-shirt eller en Bh,men de va de han tyckte att jag kunde göra.
Ska nog springa iväg idag igen,vill hitta en Bolero eller nåt liknande som man kan dölja gäddhängen med ikväll & i morron.
Imorron är de Cruising i stan,som jag längtar. Lite synd att de ska regna bara,men förhoppningsvis är de iaf uppehåll...hoppas kan man ju göra iaf.
Ikväll är de då lite RockaBilly att se fram emot. Ska bli kul.
Men jag är så stressad idag,har varit de sen i Onsdags faktiskt. Bara av den enkla lilla anledningen att de händer massa saker idag,eller rättare sagt i em. Men de sjuka är att jag inte behöver stressa,de är bara min hjärna som stressar upp sej av nån anledning.
Tommy ska iväg & Erik ska iväg & jag ska iväg...de enda som jag egentligen behöver stressa över är att hinna till stan innan 17.30...sen är de ju lugnt,men de tycker inte min hjärna.


nu blev de lite stressigt här oxå,måste ju lämna Erik & sen bege mej till Ö-vik. Näst sista dagen idag =(

ses

Inga kommentarer: